flickor flickor.

Nathalie
min vilsna lilla apa vars tankar inte helt följer strömmen och som kläcker ur sig dom mest osammanhängande roliga sakerna ibland att man bara undrar vartifrön hon hittade dom. Alfa-hanen, även kallad banken på senare dagar.
Wanda
Porslinsdockan, nu när jag blundar för att få en bild på henne i mitt huvud ser jag bara henne i en grå oversizet t-shirt, smutsig, en keps på huvudet och en kratta i handen. Hon tyvcker alltid att hon ser ut som en pojken men det gör hon inte alls. Det kan hon aldrig göra.
Julia
Flickan som går till gymmet mer än vad jag dricker, jag hoppas att tjejerna knäcker dig därhemma och drar med dig ut på en barrunda, här gör vi något som kallas bar-hopping men tar en gata - säg avenyn (vi siktar på att komma hem till dig) vi börjar att ta en drink på elcorazon och går in på varje bar hela vägen upp. en drink eller en öl.
Det ska nog skola in dig.
Jag skulle behöva ett livstecken!
Lever ni?
Känner ni någonting?
Hör ni någonting?
Ser ni ljuset?
Medvänligahälsningar
Nicole på sin nya mac. (iiiiihihihihihi)

Kommentarer
Postat av: Julia

Tack för rysningen! Tack för saknaden.

jag lever men jag är halv utan dig. du kan skriva upp FETT att vi kör på en sån när du kommer hem, men då får de inte dröja, för då bangar jag fan! ;D

2010-03-30 @ 14:55:15
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: w

jag lever nic!

jag känner kärlek och sorg!

jag ser inget ljus just nu!

jag hör ingenting! och det jag hör lyssnar jag inte på!

fan vad vi saknar dig faktiskt. trodde inte det skulle kännas så här mycket.

nu får du fan komma hem och styra upp oss!

safari på avenyn är det nya svarta.

du hade varit ett lejon, kung på savannen.

kom hem, så börjar vi om igen. vi glömmer allt. där ute är det så kallt. KOM HEM.

2010-03-30 @ 22:50:33
URL: http://www.wgoesallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0