tralla la la la, för jag är hemma i sverigee...

åsa kalaset ikväll o jag har filmat med mina införskaffade videokamera..
hade fikmat mig själv igår på lounge(s) på toaletten i 1 minut o 40 sekunder..
jag har inte tittat på det själv ens. uschh.
annars är allt som vanligt fast alla har fått barn.
jag saknar sydney nu.
5 dagar räcker.
nattis

jag såg dej på bussen, hörde dina tankar
såg dej i ögonen kände hjärtat banka
det sken om dej, att du var en grym tjej
det dröjde inte länge innan du bjöd hem mej
för mej var du speciell från första stund
jag sov över men sov inte en sekund
vi låg bara där och pratade efter massagen
Jag tänkte inte ens på sex eller få dej naken
ville bara vara där och veta mer om denna tjej
lyssnade med häpnad, för du var exakt som mej

vi delade allt på den fortsatta färden
gick in i vår dimma och gav fingret till världen
Det var du och jag i en myriad av eofuri
Sket i alla andra vi hade vår egen utopi
Varje dag var en njutning utan dess like
periferin bleknade, du stod i mitten av mitt rike
Nobellax, solen, vackra ord och varandra
Det är för evigt på denna stigen jag vill vandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0