everything is upside.face.down

Jag hittade äntligen en Victoria's Secret affär och har nu gått loss på underkläder och har stillat min hunger av hemlängtan lite.
en litenynkasminimalliten månad kvar bara.
Ta det inte fel, jag älskar det här men jag vill hem till min hund och till Nathalie o Wanda o Marcus.
Mest av allt vill jag lite närmare hallonbåt men han har försvunnit från ytan av jorden för tillfället verkar det som.
Jag har jobbat på samma ställe i snart ett år och det börjar gå mig på nerverna att ingen akn hålla sin alkohol.
Folk blir så jobbiga när dom är fulla.
Dock uppskattar jag att stå på den andra sigan baren med en drink i handen mycket mer än innan..
Idag fick jag ett par drömfångare som örhängen - för jag har haft mardrömmar och vaknat av att jag har skrikit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0