drömfångare my ass

Jag sprang på ett fält, bredvid vattnet för att försöka hitta en bro på andra sidan.
För på andra sidan var han, lika levande som sist jag stängde dörren i ansiktet på honom.
Han var vild och fri.
Jag ropade och ropade och han stannade upp när han fick syn på mig.
Han log självsäkert.
Då dök den tyska damen upp bredvid mig.
- You can not find the secret garden if you are looking for it.
It's a running spree in the forest. Now go!
Jag tittade upp och du log och mimade mot mig - ord som fick mig att bli lugn igen.
Så jag fortsatte vandra i skogen
jag kom aldrig över på andra sidan vattnet utan fortsatte vandra tills jag kom in till staden som låg i närheten.
Där var det fest och alla drack mörk öl och dansade. Överallt sjöng alla om någon pots dam och hur hon hade svaren.
Jag håller på att bli galen.
Jag vill inte sova mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0