hur lange ska vi fortsatta?

"Come to our party, it's gonna be great!"

Sa vi gick, upp for hela javla backen i sodra bondi upp mot tamarama och in pa festen som Matt (tydligen nan grym surfare) och hans polare styrt ihop.
Festen spann vidare fortare och fortare och vad jag minns sa gick Martina hem tidigt.. 04.45.
Jag ett gang till fortsatte tills solen gick upp och sedan lite till. o lite till. Nar klockan var 10 dagen efter ringer Martina och fragar nar jag kommer hem. Da var vi i Bottleshopen for att kopa lite mer vodka.

Efter en kopp och massa tjat sa slocknade jag.
14.00
Jag vaknar av att Chris kommer in med en megafon i rummet och skriker "this is the police, get your hands up!"
Jag flyger upp och tittar pa honom "What the fuck! Go fuck yourself Chris!"
Han skrattade och gick ut.


Bra fest.



jag e fan helt forstord idag. nu bar vi ivag till jobbet inatt. we



Kommentarer
Postat av: J

Efter att ha börjat jobbat 06:30 efter Marcus och Marcus tvingat med mig på bio till 2330 igår så orkar jag bara använda mig av ett slitet med fortfarande gångbart uttryck:



Du har det bra!

2010-01-14 @ 08:23:40
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/
Postat av: livin' Manly

kor hart, men hur ska de ga nar du kommer hem, dar bolaget inte e oppet dygnet runt a solen allt for sallan visar sig, an mindre gar upp...?



Lev livet!!!



hemma lagom till bastad?! typ samma miljo ;)



2010-01-22 @ 09:31:41
URL: http://pixans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0