Do you miss me?

Nyar gick forbi och jag jobbade till 3.30 pa morgonen.
Efter det tog jag bussen tillbaka till bondi for att mota upp nathalie och helena. Dom var nyktra.. haha.
Kvallen fortsatte till 11 pa morgonen for min del och mot slutet drack jag rom ur flaskan. Vi hade en bra kvall.

Imorgon aker Wanda och Nathalie till Queensland for att plocka frukt och jag lar val joina dom om en manad eller sa. Forst ar det jobb som galler..

Den senaste veckan har det varit mulet, 25 grader kan man leva med anda.. :)

Martina trampade rakt genom en vinglas fot pa nyar och har nu hoppat omkring pa kryckor i ett par dagar... Stackaren.
Annars sa kanns det som att alla ar pa vag bortat. Fran och med nasta vecka ar det bara jag martina och anders (o ragna) som ar kvar.. vissa aker ivag och jobbar och vissa aker ivag pa andra aventyr.. Bondi borjar bli lite litet och Jay fran the City knallar forbi lite da och da.. han bor pa gatan bredvid oss.


Stammningen och folket har nere ar fantastiskt, att alla pratar med alla ar grymt, det gar itne en dag utan att man inte pratar med nagon ny.

We love the new inputs.


Forra veckan var jag Helena Wanda och Nathalie uppe i Blue Mountains och gick pa hike i regnskogen (det ar nog ingen riktig regnskog)
Jag korde. Det forsta jag gor ar att kora over pa hoger sidan av vagen men sen de resterande 70 milen var coollugna. Jag ar lite av en Kung pa att kora bil.

Three sisters, Glowworms tunnel, sunset rock, nagra andra grottor, klappa kangurus och koala bjornar och kakaduor.
Det finns bilder pa facebook.

Jag har det bra. Har kan man vara sig sjalv.
Jag har borjat meditera och det ar grymt.




Kollisioner slutar alltid i forodelse.



Kim jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0