Shinedown

Ja, vi va pa spelningen, med grona band runt handlederna drack vi ol o shottade jagermeister tills vi stod och hoppade till musiken jag nastan aldrig hort innan. Jag fick traningsverk i vaderna.



Vi vantade pa att de skulle skriva autografer och att alla skulle fa med dom pa kort som sma groupies och sprang senare upp med dem pa overvaningen backstade o tavlade om vem som kunde sta pa huvudet langst.
Vi drack corona och trallade ut bakvagen.








Pa hotellet vantade vi nere i lobbyn och simmade bland fiskarna under glaset (jag var lite besviken att det inte var fiskar.) o vandrade sedan bort mot madison, som har oppet 24 timmar om dygnet.





Jag o Bear vann pa billjarden. Martina o Eric sog, fast andra rundad skyller jag pa fyllan. Jag var inte sa bra.


Barry, jag o Eric


The rest is history. Men det var en grym natt.




Livet ar inte sa hart har nere.
Jo! o jag ska ink:a mig pa onsdag. Nathalie ocksa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0