fredag

Jag slutade fem pa jobbet och hamnade med Brad o Jayson som ager stallet och drack white russians och vodka soda lime med dem till klockan ett, det blev ett par stycken ja,
Tillslut nar jag insag att jag kanske var lite for full for att snacka flygplansteknik med Jayson sa bestamde jag och Sebastian oss for att dra ned till Bondi Hotel for att avsluta kvallen med en small.

Det var da vi borjade dricka rom o cola. haha.
Efter fem sex stycken sa stod vi ute i osregnet och dansade - om ni inte vet det redan sa drar uggs at sig vatten och efter 15 minuter var dom tunga som bly.

Nar vi lamnade klubben (haha/ bondi hotel e ingen klubb iof.) sa hittade vi massor med vattenpolar pa vagen som vi hoppade i och skvatte pa varanda tills min mascara var nere vid naveln och jag skulle visa hur man visslar efter en taxi pa basta satt.
Jag vann.

Vi sa hejda och onskade varandra lycka till att komma till jobbet pa lordagen.
Vi kom bada i tid - borjade inte forens 19.30 ju.. haha

Nasta vecka ska vi till Mr. Pong. Ett utestalla pa oxfordstreet dar man kan spela tennis. Jag och Rocky vann sa hart over Sebastian och nan brud sist.
Vi ar kungar.





Sebastian (Bart) Rudolph



har ar rocky in action, han ar tydligen rankad som basta forward i rugby i varlden, han hade lunch med prince william i veckan. Vi ager pa pingis.

Kommentarer
Postat av: J

Hm Nicoles liv just nu..snönoch kylan i gbg...svårt att välja vilket som e bäst..... ;)

2010-02-15 @ 08:05:42
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0