closing shellbourne

jag star i baren och har borjat gora iordning inforstangning nar fyra tatuerade o hallv trasiga amerikanare trillar in och fragar om vi fortfarande serverar. Jag tyckte bara det var lite trevlig med nagot annat an alla buisnessman som tittade in.

Dom borjade shotta southern comfort o jagermiester sa det skvatte harliga till, tills det kom fram till dom att dom spelar i ett rockband och har har pa turne.

Det blev ett par shottar efter jobbet och ett par till sa bad dom mig komma o kolla pa dom. (wanda, nathalie o martina ska ocksa komma saklart, martina sitter i skrivande stund o forsoker lara sig latarna haha.)
backstage. alska special treatment.  jag hade ingen aning om vem dom var innan vi kom tillbaka till hotellet och dom satte pa denhar laten:
Second chance
"aaaa, I know this song!"



dom har tydligen gjort ett soundtrack till alice i underlandet ocksa. Her name is alice.

Sen aker jag kanske till Byronbay idag. Flyget gar klockan fyra. Jag blir bjuden pa hela resan forovrigt. Ibland ramlar allt i knaet pa mig bara. Sa nu aker jag till Byron med mina nya klader o smycken.
Jag har det oforskamt bra har nere.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0