All Because What You Became To Me

Jag talar fran hjartat. Alltid fran hjartat. Jag talar mina tankar som om jag alltid vore ett berusat litet barn som skulle offra sin hogra hand for en klubba.
Jag tar allt som andra sager med en nypa salt.
Jag forvantar min aldrig att nagon ska fortsa vad jag pratar om for jag forstar inte vad alla andra pratar om.

Jag kan men jag orkar inte. jag orkar inte ge energi om du inte ar den jag soker.
for jag soker efter sanning. jag soker efter ologisk logik. en vacker vibration. ett ansikte jag vill vakna till, inte lamna. nagon som kan kyssa mig sa att jag kanner att vi hor ihop.
En kansla som jag inte kan satta ord pa. men jag kanner igen den sa fort den antrar mitt skal.

ytlig skonhet har ingenting med saken att gora.
varfor har inga vackra pojkar vackra insidor.

varfor kanner jag hans narhet.  jag vill aka dit nu. nu. nu.
jag aker, o kommer o knackar pa din dorr.


om tva dagar kommer mina anglar ner till mig igen. da ska vi sitta har ute pa curlewisst. o dricka kaffe o roka.
vi ska leka charader pa gatan och folk kommer antingen tro att vi ar galna, eller att vi verkligen hor hemma har.
vi ska borja hanga med Van o dom andra snubbarna fran peteVStoby butiken ner for gatan, for dom gar ocksa barfota och ar minst lika grymma som oss. o sa ska vi dansa segerdansen efter varje uppfinning eller replik vi nailar. vi kommer hanga pa hotellet och pa beachroad o kanske tillockmed kika in pa ravesi's. sen ska vi bada om natterna i havet och springa runt tills solen gar upp.

Det ar min plan. Japp
Nu ska jag ivag o jobba.




<<//linkloginHACKhelgean:dsgatan<//.COMPUTERlvl1room1//enter>

</logout>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0