du




det var du. och jag, vi hade bestämt oss för att prova
gå in i vår egna värld och laga oss
kontrollerad psykos
men det blev för verkligt
och misstaget var att vi skapade din värld
du glömde
så nu är vi i vår värld utan varandra
men du vet inte att du inte vet
vi är i vår egna värld fast du tror att det är i din värld
ditt undermedvetna flyr för det har glömt att vi skapade detta
byggde upp världen med lera och lim
ditt undermedvetna presenterade dig min motsats
i samhället som skulle laga dig
som skulle få allt att bli bra
men vi grävde en för djup grop
och nu är jag fast här utan dig
och det sista jag lovade dig var att aldrig få dig att bli galen
så jag får släppa dig fri
priset blir att jag blir galen istället



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0