avskyvärda jag

jag må vara avskyvärd


men jag begär bara respekt


jag kanske har misstagit ditt lillfinger för handen


men jag kanske hittar fjädrar efter hönan


jag kanske tycker om att leka


jag kanske har gett mig in på en lek jag inte orkar tåla


jag kanske bara är okey med att vinna


avsyvärda jag


är det det enda du vill säga


jag kommer inte förföra dig imorgon


men jag kanske behöver lite ytlighet


du kanske behöver lite innerlighet


tar du det personligt så är det okej


det enda du har till din nackdel är din utsida


det enda jag har till min nackdel är min insida


jag drar    -    inte    - just det ja. nej


ush för smutsiga amöbor


för vackra silverfiskar


för allas jävla lillfingrar


jag har hittat en machete


och tänker inte hugga av dem


för flykt är inget alternativ


sansa dig


klä på dig ett dött djur


drick pernod tills din hals blir röd


och fläk dig i din sexualitet


ja tack. flykt. ja tack. ja ja ja ja tack.


om du tar det personligt är det okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0