S u n n y d a y s

sometimes dreams can wake you up recharged.
god what a great full-moon dream.
Jag vill ha mer . mer . mer .
Kom nu hallonbåt.

Jag såg fram emot det på det där sättet som får tiden att sega sig fram som en snigel i tjära.
Min ängel, med vackert spända underarmar, mitt himelska väsen med något som tyngde honom under ytan.
Frammanaren av mitt minst styrbara jag.
Änglaman







Han är alfahanarnas alfa. Han kan älska vem han vill.
Han har fått hennes underbara förbannelse. Behovet med osynliga biverkningar.

Tomtebloss med brännskador. Ärr utan ytliga sår.
Lyckan utan skratt, eld utan rök.
Weed utan ruset, en dans på brutna tår.
En kärlekssång för en döv, en puppa som aldrig kläcks.
Horisonten utan solnedgång, den fula ankungen som aldrig blir stor.
En fabelförälskelse som föds, lever och dör på en millisekund.

Men framför allt, kärlek utan kemi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0