mabye not

antingen Båstad eller kräftskiva.

och här sitter jag i en soffa i Majorna och är lycklig över att biljettautomaten till bilen spottade ut mina femmor igen fast tiden registrerades. Jag blir så glad att jag la på tills den 4:e september. 400kr.




Sinnessjuk.
som en varulv som vandrar och väntar på fullmånen för att manifestera sitt riktigta jag.
sanna ord studsar fram från bakhuvudet utan att passera gå
alla kan inte ta sanningen som den kommer - smutsig och ren på samma gång
som att små söta flickor i blommiga klänningar egentligen inte finns
övermod, hybris, högmod.
avskydda barn har många namn.














I'm so dissapointed in your actions that you makes me sick
I'm so dissapointed that you collect the city we lived in and claim it as yours
I told you from the start, I will leave you for him - I told you from thefuckingstart -
nevereverever lie. that was the deal. and you broke it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0