jag har aldrig haft en frågestund så det här e ni faktiskt värda mig

Men jag är fan intresserad av VEM av er som läser min blogg från (Palma de) Mallorca.
-ja, jag kan faktiskt se vartifrån folk läser min blogg.

Vi har ett gäng från stockholm, kista, hägersten, farsta, bromma..
Göteborg, kungsbacka, sävedalen (nathalie) haha o Majorna (Wanda) har jag förstående för.
men, Limhamn o Malmö? - betyder det att du fortfarade läser pimpim?

Men jokrarna är väl ändå Los Angeles, Chicago o Sanfrancisco?
Melbourne, Brisbane?
London, Finland, Norge..


Så, jag vet VAR ni är.

Om ni inte vill säga vem ni är så kan ni väl berätta om ni vet vem jag är eller bara tycker att jag så himla bra att ni läser mig på andra sidan jorden ändå...!
O hur har ni hittat hit isåfall?

Men vem fan e på mallis?



här har jag hittat post i Bondi o högläser.


Kommentarer
Postat av: Anonym

okej jag erkänner... det är jag.. Kung Nathalie

2010-08-14 @ 04:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0