jag försökte vaska vatten

men dom tyckte inte att jag var så rolig.
Jag driver ofta med mitt nyktra jag på fyllan - så igår hade jag tydligen sagt till bartendern efter stängning att jag hade klamydia, han tittade på martina och frågade om hon också hade det, hon sa nej - men då sa jag att hon visst hade det.

Jag kommer ofta på riktigt smarta saker att göra till mitt nyktra jag.
I crack myself up.
Jag fick förklarat mig imorse - så nu är det lugnt.
Olof tog det bra, så vi döpte björnen efter honom.




sen somnade vi i sängen lyssnandes på P3 dokumentär om Stureplansmorden kvart i fem.
vi var tre som delade på ett täcke och en kudde.
martina sov på sin rosa care-bear.

Ingen ville leka med mig.
Finns det ett före och ett efter så är detta definitivt efter.
halv fem. martina dricker vatten.

Ja. jag är ju jävligt cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0