en gg g g å n g t t t tt ii l l l

nu åker vi ner till Båstad. det är ju faktiskt bartömmning.
props till nicke picke som låter oss låna hans lägenhet.
och till flickan som delar säng med honom.
så här ska jag gå klädd
jo, och jag rakade håret lite idag - nu måste man helt plötsligt visa hänsyn för att man är hemma hos mamma o pappa - så jag fick vackert rensa ut stoppen det blev efter allt hår i vasken.
Jag har även lovat att vaska - när man köper två champangeflaskor och ber dom hälla ut en i vasken för att visa hur rik man är. Jag är ju så rik så jag ska göra det. det tycker jag är coolt.
det är ännu coolare att vaska vatten - spotta på u-länderna liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0