och sen så ringer du och tvingar mig att må så bra mitt i att jag mår så dåligt




Igår blev en kaotisk dag, allt ifrån att min pappa tvingar mig att torka av papperskorgens insida för att jag kanskat skräp i den (han är pedant) till att jag kommer ner till varberg, smashar min telefon i asfalten och åker sedan tillbaka till göteborg för det gick inga tåg till båstad. (planera! som min pappa alltid säger)

Till Nathalie den vandrande pinnen
och Wanda som ljuger för sin jobbcoach och säger att hon målar på fritiden





"nu måste vi ta vagnen om 20 minuter - här, drick upp vinet. och jägern. och ouzon."





Jag kom hem halv sju imorse efter att vi liftat från avenyn
Idag är det faktiskt sista dagen i båstad på riktigt. vi får se hur det går med den saken.



mr agaton sax



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0