Elite

Hon är den som alltid älskar mig, fast jag ljuger och manipulerar henne.
Hon har lite för stora tänder för sin mun också.
O här sitter jag o försöker göra lite nytta vid datorn. Inte lätt när någon vill sova på ens "skrivar"-arm
Nu rycker hon av sina drömmar också.
Konstiga hund.
Jag o Marcus köpte henne innan han skulle åka till italien och spela handboll, jag tykte att jag behövde lite sällskap, en valp o heltidsjobb.
Haha, jag gick in så hårt i väggen när jag var nitton att jag inte jobbade på 8 månader.
Då passade jag på att lära Elite de viktigaste tricken - som att gå på bakbenen i 4 minuter, eller att dansa på bakbenen runt i en ring - o hoppa på bakbenen kan hon också!
Jag har försökt att lära henne Död, men hon blir för glad när man säger PANG! - precis som sin mamma. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0