uppgraderad horspaning i rosenlund

4½ timmar satt vi fan i en liten svart bil igår med tonade rutor mitt i Rosenlund.
Vi hade köpt godis och dricka och var på seriös jakt efter att se hur det går till.
Vi hade läskiga tanten, som var vit hårig och nickade mot alla bilar som frenetiskt körde runt och runt.
(Vi tog reg numret på alla som cirkulerat i minst två timmar. Dom letade nog inte parkering.)
Det var två nigreaner på hörnan tills vi kom och parkerade p åderas parkering - då stod de o kollade in i vår bil (fast vi gömde oss) och gick sedan ner mot fiskekyrkan.
En svartklädd "goth brud" som stod vid bojen, vid parkerings mätaren och damen i svart rock som var så crackad att hon knappt kunde gå rakt.

vi är knäppa -
och när läskiga tanten fick napp så förföljde vi dem ut till majorna och klippan till en återvändsgränd (Som de där CII-gänget (Som Nathalie kallar dem) på tv ni vet.)
De försökte skaka av oss och när vi trodde vi tappat dem och skulle ta en rök-o-kiss paus så dyker de fram på den vägen vi står på.

Japp - vad gör man inte för att avstå från att gå ut en kväll och när Wanda sa bestämt: -"jag vill inte göra något som vi brukar göra"
Så tog vi saken i egna händer.

"Jag ser inte en ENDA hora! Vi måste byta stakeout!" (när dom står bakom bilen och fönstret är öppet.)

Kommentarer
Postat av: Julia

nästa gång e jag på - glöm inte deeeet! :)

2009-10-18 @ 17:51:22
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0