The butterfly effect

Urholkad på det syntetiska och falska jag fyllt mina känslor med de senaste månaderna
släpar jag mig fram i mina trasiga skor med en innerlighet jag trodde jag tappat på en toalett någonstans.
Förundrad över hur verkligheten kan skifta så kopiöst fartfyllt bara man blåser på en fjärill.


Fy fan för
tomma känslor.För okontroll.För kärlek.För tomhet.För överlappade ordspråk.För clowner.För mitt gamla jag.För hon den nya som trodde hon var jag.För alla jag sårat.För alla jag lurat.För alla som gav mig chanser jag spottade på.För den kvällen.För den morgonen.För mitt ego.För min spegelbild.Men framförallt fy fan för Sitka.
För.Innerligt vet jag nu vad jag vill.Jag tar livet av henne ikväll klockan elva.Care-to-Join?

 


Kommentarer
Postat av: Mademoiselle Von Tratt

Han är så bög, så han inte ens vet om det :D There are plenty of fish in the sea :) Happy Fishi´n!!! :D

2009-10-09 @ 03:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0