Som Jag

Tom.
Jag som trodde att jag visste - nu vet jag fan ens vilket dag det är.
Jag har sovit två timmar. på två dygn.
Min hjärna har ett järngrepp och vägrar att släppa mig till ro.

Jag vet så jälva mycket, jag har så bra koll.
NEJ.
Det enda jag känner för att göra just nu är att ta en kniv, skära itu mina två sidor.
Ställa de mittemot varandra med en pistol - så får den som är snabbast vinna.

Urholkad som en torr pinne.



Allt jag gjort sedan den där dagen har varit förgäves.
Bortkastad tid.
Vad FAN har jag sysslat med!?!?!
Jag vill bara en sak.
Inget annat.
Så jag kan sitta här och vagga mig själv till sömns - ensam.
Vad FAN har jag sysslat med?
Vem har jag lurat mig själv till att vara?
Jag är ju bara jag.
Här. Ta mitt kött och skinn och blod.
Det här är jag.
Jag vill bara vara med dig.




Du skakar på huvudet suckandes.
Jag vill fly. Nu.
Jag vill gråta i dina armar. För det finns ingen morgondag.


Kom.
Kom.
Kom.



Kommentarer
Postat av: Julia

Älskooo - finns här !

2009-10-07 @ 22:22:29
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: J

Du jobbar för lite ;)

2009-10-08 @ 09:56:45
URL: http://bodyandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0