Livet är

Underbart.
Ge mig alla synonymer du kan komma på.
För livet ger mig en kick.
Livet ÄR en kick.


Nu nu nu nu nu nu.

Kim, du är min man - för alltid.
Allt annat är bara tidsfördriv tills vi klickar igen.

Nathalie, du är min moodring. Du ser mig och jag ser dig. Vi skrattar och jag kan säga allt allt allt till dig. Du är någon jag kunnat ge mitt liv till och jag vet att det hade blivit grymt oavsett.

Wanda, du är jokern, någon jag aldrig trodde jag kunde bounda med på sån nivå vi nu boundat på. Du är lite av en STOR dröm.

Mickan, du fick mig att öppna mig. Tack vare dig har jag kunnat öppna min själ för omvärlden. Jag är dig evigt tacksam.

Martina, ja kommer bejbi. Jag kommer snart. Ner till Australien för tiden vi BEHÖVER.



Skratta, gråt, älska eller förundras. Men det som händer nu kommer inte igen.
Jag älskar det.
GoOutOfYourComfortZone



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0