Klart-det-finns-saker-man-inte-vill-erkänna-för-sig-själv

Jag förtränger inte alls faktumet att jag ska till Sydney om 12 dagar
Jag har lätt glömt bort de där pinsamma saker jag sa till min danslärare när hon inte ville lyssna på mig och min mamma var hennes arbetgivare
Jag inser att världen ser ut som den gör och att jag kanske borde anpassa mig för att få ett lättare liv - som min mamma senast idag påpekade
Jag vet inte varifrån jag fått min skräck av att bli störd i duschen
Jag ÄR självständig och vill inte alls ha dig för att känna mig komplett
Jag borde inte alls ha lyssnat på min pappa när han sa att det kanske inte var det bästa beslutet att skaffa hund när jag var nitton med min dåvarande pojkvän jag trodde var the-love-of-my-life bara för att han var modell och den enda genuint snälla och pålitliga mannen jag träffat
Jag har ingen aning om vad som hände innan jag fann mig själv på den där åkern långt hemifrån kippandes efter andan
Jag ska från och med nu lyssna på alla goda råd mina föräldrar ständigt prackar på mig
Jag kommer aldrig att skaffa barn
Jag har ingenting i mitt huvud som inte ska vara där och borde verkligen inte säga det till mina närmaste ifall jag en dag skulle ligga där o rycka som en morot
Du är inte alls the love-of-my-life. Jag är bara ett barn och vet inget om sånt.





Jag vill inte alls att du ska vara här just nu och trösta mig, ge mig den kärlek jag inte alls behöver och titta på mig sådär som jag inte alls tycker om att bli tittad på. Jag klarar mig själv.





























NOT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0