jagtrorattduärgrisensbror


Jobbat jobbat och ska till Nathalie för lite terapi-pussel
jobba imorgon, jobba söndag, sen är det bara en vecka kvar.

En liten liten vecka.
Och veckan efter det åker jag.
Shit. Nu åker jag.



Jag fick en femma precis när jag fick reda på att kortet blivit nekat när jag skulle betala biljetten över till Sydney.
Jag orkar inte med alla jävla tecken eller känslor eller ångest eller längtan.
Nu åker du med, okey? Jag bestämmer.



O så har jag bestämt att vi ska smälla vår bubbla, vi gör det till en zone. Som ett mode, då behöver vi inte vara så rädda för att den ska spricka. Detta är okrossbart.
We will move mountains in our zone.

/Alfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0