Detvarprecisdethärjagbehövde

Det är bra att tappa saker man inte uppskattade att man hade.
Det är bra att göra saker man annars inte skulle gjort.
Det är bra.
Det är bra.

Shit. Polly har dödat Sitka och det känns fan skit bra!
Kärlek åt alla.
"-Du är lite av ett vandrande lyckopiller" (nån på Orgia igår)
Ja. Det är jag fan.





MMM. Nathalie hade 13 extra paket i sin väska.
Jag hade bara 5.

GRANAT!

Huligan

Mina skor är i strl. 45

Jag sover på riktigt här och de passar på att posa.

Meet my friend. Ann Ahl

Alfahanen

Kommentarer
Postat av: Julia

7-Eleven catchen rockar fett - MEST vinner ;)

Loveit.

Saknad är du idag, tomt i mitt hjärta.

2009-10-11 @ 17:00:59
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja
Postat av: Julia

Varför har jag aldrig fått ett smeknamn - ditt mission är att komma på ett; NU! ;)

2009-10-11 @ 18:10:38
URL: http://www.metrobloggen.se/juvlijja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0